Hello
This is me.
41 years old,
Living with my girl Brenda and my son Siem.
Living and breathing marketing since i graduated Erasmus University in 2003.
Brabant born, Rotterdam based, but working all over.
After workhours, you can find me doing trailrunning, listening to loud music or playing poker.
My expertise
Over the last 17 years i’ve worked for big corporates, agencies and a number fast growing start-ups and scale ups like Coolblue, ScentAir and HalloStroom. I focus mainly on a couple of key areas; online marketing & advertisement, brand communications and business strategy. I mostly hit the ground running with a lot of enthousiasm and energy. I try to get to the bottom of the issue quickly and work from there towards scalable solutions.
What other people are Saying
You can find my recommendations on my linkedin page. But hey, since you’re here now……
“
“Bedankt voor de begeleiding en het opzetten van een gedegen Marketingplan t.b.v. onze Eurosport en Discovery Adventures sportvoeding producten.
”
— Guillaume, Founder DiscoveryAdventures.com
“
“Martijn heeft ons geholpen een sterke groeistrategie te definiëren. Martijn is scherp, ervaren en weet de vinger precies op de juiste plek te leggen. Na een scan van de onderneming en organisatie, zijn we stap voor stap met zijn aanbevelingen aan de slag gegaan. En met succes. De periodieke update-sessies met Martijn zijn verfrissend en zorgen ervoor dat we on track blijven. Als je het lastig vindt om boven de business te hangen, doet Martijn dat voor je. Met de klant altijd scherp in het vizier.
”
— Joost, Serial Entrepreneur and founder of Werkspot.nl
“
Ik heb Martijn ervaren als een zeer prettige, kritische maar vooral ook constructieve sparringpartner bij het blootleggen van onze merkessentie en de vertaling daarvan naar de juiste marketing boodschap en communicatie prioriteiten. Slim, enthousiast en met kennis van zaken: Martijn helpt je verder in de (online) positionering!
”
— Mathijs, Impact entrepreneur and founder of Jackbean.nl
“
Martijn has the ability to find the core values of an organization and translate them into understandable and down to earth information. No hollow rhetorics or fancy marketing talk. Finding and formulating these values, which are often hidden in plain sight, is a very valuable tool for an organization like mine to determine long term strategy and direction.
”
— Frank, Owner of HiveMind
Chat with me
Want to know more? Let’s have a chat.